Допомога - Пошук - Користувачі - Календар
Рахуєм проект відеокартами ATI
Розподілені обчислення в Україні > Завершені проекти > Математика (завершені проекти) > Collatz Conjecture
1, 2
nikelong

Для використання відеокарт АТІ AMD в проекті потрібно наступне:

MS Windows XP/Vista/7 32/64 bit (Рекомендується Vista /7)
Із лінуксом, Вам СЮДА
Із МАС ОС Вам СУДА
1) відеокарта AMD(чим більше уніфікованих процесорів на відясі, тим краще, ріст швидкості практично прямопропорційний к-сті процесорів) підходять відеокарти: з підтримкою CAL 1.3 - 2,3,4,5 серій, включаючи мобільні і професійні серії. Можна використовувати CrossFire.
Рекомендуються останні драйвери. Можна взяти ТУТ

2)Боінк менеджер не менше 6.10.10, бажано останньої версії. Можна взяти ТУТ

3)Підключення до інтеренету. (Споживання трафіку невелике)

4)В боінк менеджері добавляєм проект. В обліковому записі виставляємо - Use Graphics Processing Unit (GPU) if available - yes
(Не забуваємо, під час реєстрації у проекті, виставляємо такі самі реєстраційні дані, як і в інших проектах, а саме e-mail і password. Це робиться з метою уникнення дублювання акаунтів)

5)Час від часу з'являються оптимізовані клієнти, котрі через певний час стають дефолтними і закачуються автоматично. На сьогоднішній день дефолтним є 2,09.

6)Одна вуха обраховується на бюджетних відяхах за 1,5-2 години і за неї дають 650-750 очків, на більш сучасних відяхах обрахунок ведеться 5-20 хв із таким же вихлопом.
Споживання проца практично відсутнє.

7)При одночасному обрахунку Коллатс і Мілківея, пріоритет має Коллатс, це потрібно мати на увазі. Якщо є бажання мати у резерві коллатс і у випадку падіння сервера мілки автоматично переходити на коллатс, робимо наступне:
-у обліковому записі коллатса, ставимо пріоритет 0,01%
-запускаємо одночасно коллатс і мілку
-оскільки коллатс має пріоритет, то приблизно добу буде рахуватись він, а потім дивним образом перестає завантажувати завдання і за роботу береться мілка, як тільки мілка затикається, автоматом вмикається коллатс = $$$$$
У порівнянні з мілківеєм споживає менше енергії і меньше нагрівається.
Швидкість обрахунку залежить від частоти ядра і памяті.

При обрахунку Коллатса, відеокарта завантажена на 95-98%, тому можливі підторможування інтерфейсу. Дивитись відео одночасно із коллатсом практично неможливо. Веб серфінг - без проблем.

8) Продуктивність відеокарт AMD





ВідеокартаПриблизна ціна на 03.2010Енергоспоживання, ВтППД
5850 CF2700x2340~ 280 000
58502700170~ 140 000
48701300130~ 75 000
4850900110~ 65 000
4650 mobile--~ 20 000
5470 mobile--~ 10 000


У порівнянні з nVIDIA AMD лідирують у цьому проекті.
9800GT- 1 вуха ~ 50 хв.
5850- 1 вуха~ 7хв.
4650mobile- 1 вуха~50хв.
4850- 1 вуха ~ 15 хв.
5470 mobile ~ 1.5 години.
tiss
(nikelong @ Jan 6 2010, 14:46) *

В этой теме активные участники проекта поделятся с новичками информацией о том что нужно сделать с боинкменеджером\настройками на сайте\и тд чтобы можно было считать этот проект на видеокартах ati.

Так же неплохо написать рекомендованную версию боинкменеджера с которой работает этот проект, а также список видеокарт, которые могут обрабатывать его задания.


Ты не поверишь, но на виндоус 7\боинк 6.10.25\каталист 9.12\ати 5770,все х64, оказалось достаточным зарегистрироваться в проекте и поставить ему галочку в профайле, что я принимаю задания на ГПУ. В отличии от милки где надо делать какие-то телодвижения...
Death
захожу на рабочую тачку ремот десктопом - запускаю боинкмгр, а он пишет нет гпу ((

фааак
tiss
(Death @ Jan 6 2010, 15:15) *

захожу на рабочую тачку ремот десктопом - запускаю боинкмгр, а он пишет нет гпу ((

фааак


версия боинка?
vitalidze1
Death, в мене так само через термінал не бачить відях, приходиться спочатку нозями до сервака, а далі руцями запускаємо боїнка)
Death
последняя.
днет для ати тожэ не работает через РДК.

локально всё пучком

08.01.2010 14:26:03 Collatz Conjecture Requesting new tasks for GPU
08.01.2010 14:26:08 Collatz Conjecture Scheduler request completed: got 1 new tasks
08.01.2010 14:26:10 Collatz Conjecture Started download of collatz_2.06_windows_x86_64__ati13ati.exe
08.01.2010 14:26:10 Collatz Conjecture Started download of brook64_v3_cal13ati.dll
08.01.2010 14:26:18 Collatz Conjecture Finished download of collatz_2.06_windows_x86_64__ati13ati.exe
08.01.2010 14:26:18 Collatz Conjecture Finished download of brook64_v3_cal13ati.dll
08.01.2010 14:26:18 Collatz Conjecture Started download of collatz_1262846624_70472
08.01.2010 14:26:20 Collatz Conjecture Finished download of collatz_1262846624_70472
08.01.2010 14:26:20 Collatz Conjecture Starting collatz_1262846624_70472_1
08.01.2010 14:26:20 Collatz Conjecture Starting task collatz_1262846624_70472_1 using collatz version 206
vitalidze1
У зв'язку із сильним завантаженням сервера проекта, є певні проблеми із заходом на сторінку і зарахуванням балів за виконану роботу, це пов'язано із тимчасовою непрацездатністю мілківея і приєднанням додаткових користувачів. koc.gif
Tamagoch
а больше ведь и посчитать нечего...
я вчера увидел пустоту в кэше ГПУ-заданий и задумался...

упадет коллатц, милка на 4650 не катит, а ставить еще что-то кроме боинка очень не хочется
ферма радеонов под угрозой sad.gif
Rilian
Tamagoch, а как же GPUGRID ?
Tamagoch
(Rilian @ Mar 21 2010, 15:23) *
Tamagoch, а как же GPUGRID ?

как бы забыл, что они тоже хотят АМД освоить, но удалось ли - пойду в соответствующий топик
tiss
(Tamagoch @ Mar 21 2010, 15:21) *

а больше ведь и посчитать нечего...
я вчера увидел пустоту в кэше ГПУ-заданий и задумался...

упадет коллатц, милка на 4650 не катит, а ставить еще что-то кроме боинка очень не хочется
ферма радеонов под угрозой sad.gif


А фолдинг не катит? Или тебе не нравится что это не боинковский проект?
egorio
Tamagoch, RC5-72 punk.gif Да и колатз пока не собираются закрывать thumbsup.gif

QUOTE(Rilian @ Mar 21 2010, 15:23) *

Tamagoch, а как же GPUGRID ?


Очень мало очков. 5850=8800GT, vitalidze1 проверял, вроде.
vitalidze1
Взагалі дивно, чому фолдінг під боінковську платформу не оптимізується. Боінк значно частіше оновлюється і легше обслуговується, значно більш юзер френдлі.
Tamagoch
короче, рано себя озадачил таким вопросом
проблема Коллатца еще не решена, так что будем давить ее до последнего wink.gif
vitalidze1
egorio,
Це не я перевіряв , інфу дав розробник ГПУ компілятора під OPENCL.
nikelong
(vitalidze1 @ Mar 21 2010, 16:01) *

Взагалі дивно, чому фолдінг під боінковську платформу не оптимізується. Боінк значно частіше оновлюється і легше обслуговується, значно більш юзер френдлі.


Потому что фолдинг это стэнфорд, а боинк - это беркли. Противостояние и тд, и тп ...
vitalidze1
(nikelong @ Mar 21 2010, 16:05) *

(vitalidze1 @ Mar 21 2010, 16:01) *

Взагалі дивно, чому фолдінг під боінковську платформу не оптимізується. Боінк значно частіше оновлюється і легше обслуговується, значно більш юзер френдлі.


Потому что фолдинг это стэнфорд, а боинк - это беркли. Противостояние и тд, и тп ...


Ну стенфорд забив конкретно на оптимізованого клієнта, під аті він вже рік як не обновлявся. В боінка по 1-2 оновлення в тиждень bunny.gif .
tiss
(vitalidze1 @ Mar 21 2010, 16:08) *

Ну стенфорд забив конкретно на оптимізованого клієнта, під аті він вже рік як не обновлявся. В боінка по 1-2 оновлення в тиждень bunny.gif .


Не путайте хрен с пальцем - обновлется боинк, но никак не приложение (для фолдинга - ядро). А суть вопроса была в том, что считать на карточках которые не тянут милку, если навернется коллатз.

ЗЫ. Изучу вопрос РЦ
egorio
RC5-72 drinks.gif

5850 дает примерно 30к в день. Но мне одному там скучно считать sad.gif
Rilian
RC72. Бессмысленный и беспощадный biggrin.gif
(_KoDAk_)
Rilian,
ну так пинай ВЦГ что бы на ЖПУ считали
Rilian
QUOTE((_KoDAk_) @ Mar 21 2010, 17:01) *

Rilian,
ну так пинай ВЦГ что бы на ЖПУ считали

Уже планируют какой-то проект перевести на ГПУ в 2010. Кажись HCC, но точно не помню
gow
(egorio @ Mar 21 2010, 16:25) *

RC5-72 drinks.gif

5850 дает примерно 30к в день. Но мне одному там скучно считать sad.gif

на win64 не считается
egorio
gow, отлично все считается smile.gif У меня Win64.

Вот клиент http://http.distributed.net/pub/dcti/prere...-x86-stream.zip
vitalidze1
tiss,
Кхе-кхе, якщо бути чесними, то ядро під фолдінг не змінювалося вже дуже давно, мабудь рік а або і того більше, сучасні відеоядра , типу 5ххх серії воно підтримує через опу, це факт, а стосовно пальців і хуїв хренів: в мілці і коллатсі оптимізовані клієнти виходять з дуже достойною регулярністю, підвищуючи продуктивність і стабілність навіть ортодоксальний ГПУ грід, просуває оптимізації і нові ядра для обрахунку. От і різниця платформ боінка, яке розвивається і фолдінга, яке стоїть на місці.
nikelong
vitalidze1,
От і різниця платформ боінка, яке розвивається і фолдінга, яке стоїть на місці.

Индусские програмисты во главе с Виджеем Панде такие индусские smile.gif
Rilian
QUOTE(vitalidze1 @ Mar 21 2010, 19:45) *

От і різниця платформ боінка, яке розвивається і фолдінга, яке стоїть на місці.

между прочим Фолдинг таки запустил нативного клиента на PS3.

из новых фич БОИНКа можно вспомнить только мега-полезную паузу на 10 сек если не-боинковый процесс отъест больше 25% ресурсов за какоето время.
KING100N
если они совершат такой же подвиг для парка радеонов, то прирост в скорости будет не меньше, чем при появлении PS3 клиента
egorio
Мысли в слух.

Если моя GTX260 имела на борту 192 шейдера, работающих на частоте 1300 MHz, то HD5850 с 1440 шейдерами на борту с частотой 725 MHz быстрее ее в ~ 4 раза. Но это только теория, т.к. я не знаю внутренностей ни CUDA, ни Steam. Остается только ждать huh1.gif
A_Burnashev
(egorio @ Mar 21 2010, 22:52) *

Мысли в слух.

Если моя GTX260 имела на борту 192 шейдера, работающих на частоте 1300 MHz, то HD5850 с 1440 шейдерами на борту с частотой 725 MHz быстрее ее в ~ 4 раза. Но это только теория, т.к. я не знаю внутренностей ни CUDA, ни Steam. Остается только ждать huh1.gif
Больший прирост будет. Где-то в 7-8 раз.
У меня HD5770 (800 шейдеров) и тоже GTX260 (но с 216 шейдерами). Первая считает ВУ за 10 с половиной минут, вторая за 38 минут. Обе видухи разогнаны на 13 %.
vitalidze1
A_Burnashev,
Не можна рівняти відяхи різних виробників в одному проекті, як коллатс, в них різна архітектура і що саме головне оптимізовані клієнти. К воллатсі нвідіа зливає по повній, а в гпугріді АТІ зливає по повній, головне це оптимізації і правильно написаний клієнт.
egorio
A_Burnashev, Collatz и Folding абсолютные разные. Не будет восьмикратного прироста никак. Collatz имеет такой ппд, послько ATI поддерживает расчеты с двойной проверкой, что и дает такую разницу в ппд.
A_Burnashev
По-моему в Коллатце NVidia никак не сливает - она выдает в нем больше, чем в GPUGrid. Например, моя выдает RAC около 25-30 тысяч в коллатце против 20-25 тысяч в ГПУГриде. При максимальном круглосуточном использовании, ессно.
Та же HD5770 (она кстати, без двойной точности) в Коллатце выдает больше 100000 при тех же условиях.
Так что переход с GTX260-192 на HD5850 вполне может дать восьмикратный прирост.

Ну а то, что АТИ в ГПУГриде пока практически бесполезны (несмотря на старания разработчиков клиентов) - известный факт.
egorio
A_Burnashev, HD5770 выдает ~ 75k PPD. Если больше, то это за счет заданий, которые были посчитаны вчера, но не были засчитаны. Двойная точность в 5770 так же присутствует.

То, что восьмикратного прироста в Folding@Home у 5850 перед 260 не будет, это мы с вами можем даже поспорить на шиллинг.
A_Burnashev
(egorio @ Mar 22 2010, 18:09) *

A_Burnashev, HD5770 выдает ~ 75k PPD. Если больше, то это за счет заданий, которые были посчитаны вчера, но не были засчитаны.
Или разгона shuffle.gif
Хотя не так уж и сильно у меня она разогнана. Тем не менее, когда комп с ней работал круглосуточно и ГПУ не выключалась при работе, коллатц стабильно выдавал 95-105 тысяч. Сейчас проверить затруднительно - комп у брата, на ночь он его выключает, да и в игры играет графикоемкие.
Двойная точность в 5770 так же присутствует.
blink.gif Вот уж не знал. Почему же тогда Милки на ней считать нельзя? Или это какая-то другая двойная точность?
То, что восьмикратного прироста в Folding@Home у 5850 перед 260 не будет, это мы с вами можем даже поспорить на шиллинг.
Не буду спорить - хотя бы потому что не знаком с фолдингом. Но по аналогии с моей 260-216, более мощной чем 260-192; и моей 5770, более слабой, чем 5850 - прирост в 7-8 раз мне кажется возможными.

P.S. Сейчас проверил - да, наврал я про 100000. 85000-95000 было, что с учетом разгона как раз соответствует нормальным 75000.
egorio
A_Burnashev, шота да, 5770 не держит двойную точность О_о
vitalidze1
Мужики, не плутайте грішне з правидним. Коллатс з Гпугрідом не корректно зрівнювати, кожен проект по своєму очки начисляє і по якому принципу, мені не відомо.
Tamagoch
а с чего все началось:
было бы что считать на слабых радиках, кроме коллатца...
пока даже ГПУгрид требует какие-то карты огого, не намного слабее, чем для Милки
egorio
Tamagoch, RC5-72!
Tamagoch
ок, уговорили - если коллатц загнется, вспомню молодость bq.gif
Sergyg
Tamagoch, 4670 также без двойной точности, но ты наверняка это заметил sad.gif
vitalidze1
Вчора помітив так закономірність. Система win 7 x64 відяхи 5850 утіліта MSI Afterburner, якщо встановлене автоматичне регулювання обертів кулєра, при завтоматичній зміні швидкості скаче завантаженість відеопроцессора з 98 до 80-85%, коли стабільна шкидкість, все в нормі загру зка відяхи стабільна 95-98% telephone.gif ???
Evgverh
Приєднуюся до проєкту із ATI Radeon HD 5670 drinks2.gif
Доволі жваво рахує, але питання - він таки окрім ГПУ підвантажує завдання і на ЦПУ також? ph34r2.gif
І чому так довго валідація завдань триває - це нормально?



А ось від ідеї використовувати домашній HTPC (ASUS AT5IONT-I) доведеться відмовитися, АTOM для обчислень просто ніякий і nVidia ION також sad.gif
Мабуть на ньому Majestic12 добре покатить smile.gif
Bel
(Evgverh @ Apr 9 2011, 19:25) *

Приєднуюся до проєкту із ATI Radeon HD 5670 drinks2.gif
Доволі жваво рахує, але питання - він таки окрім ГПУ підвантажує завдання і на ЦПУ також? ph34r2.gif
І чому так довго валідація завдань триває - це нормально?



А ось від ідеї використовувати домашній HTPC (ASUS AT5IONT-I) доведеться відмовитися, АTOM для обчислень просто ніякий і nVidia ION також sad.gif
Мабуть на ньому Majestic12 добре покатить smile.gif

На сайте проекта, в профиле можно настроить получение заданий. Я к примеру поставил себе получение заданий только для нвидиа-ГПУ.
nikelong
Мабуть на ньому Majestic12 добре покатить

Но только до момента когда начнется архивацияsad.gif
egorio
Подскажите, в чем проблема? http://boinc.thesonntags.com/collatz/resul...names=0&state=5
И так, все задания. При этом Primegrid считает нормально.
tiss
(egorio @ Dec 30 2011, 13:55) *

Подскажите, в чем проблема? http://boinc.thesonntags.com/collatz/resul...names=0&state=5
И так, все задания. При этом Primegrid считает нормально.


Unable to handle request

No access
egorio
QUOTE(tiss @ Dec 30 2011, 14:05) *

QUOTE(egorio @ Dec 30 2011, 13:55) *

Подскажите, в чем проблема? http://boinc.thesonntags.com/collatz/resul...names=0&state=5
И так, все задания. При этом Primegrid считает нормально.


Unable to handle request

No access

Куда копать?
egorio
18 секунд считает и вырубается.

Помогите советом, а то карта простаивает sad.gif
KING100N
egorio,
Ну так а в чем проблема? Вырубается - прекращает счет с ошибкой?

это:
http://developer.amd.com/sdks/AMDAPPSDK/do...efault.aspx#one
ставил?
.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.