|  Muon1 DPAD - distributed particle accelerator, Способы компоновки базовой структуры ускорителя | 
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
|  Muon1 DPAD - distributed particle accelerator, Способы компоновки базовой структуры ускорителя | 
| Rilian |    Jun 10 2007, 19:26 
				 Пост
					#1
				
			 | 
|  interstellar           Група: Team member Повідомлень: 17 163 З нами з: 22-February 06 З: Торонто Користувач №: 184 Стать: НеСкажу Free-DC_CPID Парк машин: ноут и кусок сервера  |  Проект "Muon1 DPAD" (Distributed Particle Accelerator Design) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ТОП-20 участников: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Дата основания команды - 10.07.2007 Капитан - Andrey Fenchenko ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Для присоединения к команде Украины: Присоединяйтесь к Украинской команде! Для этого не требуется отдельной регистрации - достаточно, чтобы в вашем имени участника (введённом на запрос "Username:" при первой отправке результатов) содержалась подсказка "(Ukraine)". Например: "Rilian (Ukraine)". Умный сервер автоматически внесёт вас в соответствующую команду. Либо создайте файл user.txt и в нем напишите свой ник и команду, например Rilian (Ukraine) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- О проекте: (Show/Hide) Статья про проект у нас на сайте Ссылки по теме: 
 Рекомендую в конфиг.тхт написать приоритет B и запускать с помощью файла muon1_background.exe - тогда он ест мало ресурсов. Иначе он ест много ресурсов так как приоритет выше чем процессы фолдинга Отправка результата автоматически каждые 100 КБ. У меня за 2 часа насчитало 15 кБ. Можно отправлять вручную, запустив manual_send.bat. А здесь можно наглядно увидеть производительность разных поколений процессоров. Це повідомлення відредагував Death: Apr 18 2009, 22:46 -------------------- | 
|   | 
| Володимир |  Mar 5 2013, 14:57 
				 Пост
					#121
				
			 | 
| кранчер з фермою        Група: Trusted Members Повідомлень: 659 З нами з: 29-June 11 З: Хмельницький 2016 (Khmelnytsky) Користувач №: 1 830 Стать: Чол Free-DC_CPID Парк машин: i5-4200M @ 2.50GHz  | Хлопці! Ше трохи піднажати і ми піднімемося на одне місце  http://stephenbrooks.org/muon1/stats/?allteams=1 http://stats.free-dc.org/stats.php?page=te...=Team%20Ukraine       -------------------- | 
| Володимир |  Mar 5 2013, 20:27 
				 Пост
					#122
				
			 | 
| кранчер з фермою        Група: Trusted Members Повідомлень: 659 З нами з: 29-June 11 З: Хмельницький 2016 (Khmelnytsky) Користувач №: 1 830 Стать: Чол Free-DC_CPID Парк машин: i5-4200M @ 2.50GHz  | Новина: http://stephenbrooks.org/forum/?thread=1523 Почалося альфа-тестування нової версії v4.46 alfa 1 : завантажте цей пакунок і спробуйте. Зміни в порівнянні з v4.45: - Прискорення побудови текстур частинок за допомогою OpenGL - Покращено графік фазового простору - Адаптивна колірна шкала енергій - Адаптивний розмір частинок - Виправлено помилку зі станом живлення: тепер повинно працювати у "невизначеному" стані живлення (покращено сумісність з WINE) - Віконний режим - Усунено помилку виявлення нової версії "в тилу" Muon1 - Більше не зависає, коли працює на аккумуляторі ноутбука та в графічному режимі, не у стані збереження екрану (скрінсейвера) - Muon1 створює папку на ґратки(анг. lattices), якщо її немає - Виправлено помилки HTTP-запитів через проксі-сервери та перенаправленні бездротові мережі - Більше не вимагає окремих файлів font.dat та fontsmall.dat - [Zerberus] Виправлено параметри командного рядка txttobin-і-bintotxt . Раніше вони призводили до краху при використанні - [Zerberus] Застосунок пропускатиме спроби завантажити файл-добірку(samplefile) якщо ім'я ґратки закінчується на _nosample - [Zerberus] Старий формат файлу display.dat був несумісним, що призводило до занадто малих шрифтів (Muon1 тепер використовує легкий до читання display.txt) - Шрифти в режимі малого розміру тепер більш розбірливі - [RGTx] Здатність зняття знімку екрану в програмі viewresults - [K `tetch] Можливе рішення режиму маштабування екрану, хоча помилку не вдалося відтворити - [K `tetch] "R" для запису тепер працює в 24-бітному режимі - [K `tetch] "nan" більше не з'являється замість очків для деяких малоплідних рішень -------------------- | 
| Володимир |  Mar 9 2013, 11:20 
				 Пост
					#123
				
			 | 
| кранчер з фермою        Група: Trusted Members Повідомлень: 659 З нами з: 29-June 11 З: Хмельницький 2016 (Khmelnytsky) Користувач №: 1 830 Стать: Чол Free-DC_CPID Парк машин: i5-4200M @ 2.50GHz  | Ну шо ж ! Завдяки недавньому ривку LSA ми все ж таки вийшли на 25-те місце  І тепер такою ж ходою за кілька днів зможемо обійти ше 2 команди      Також триває тестування нового випуску - вже v4.46 альфа 3 - можна завантажити ще 7z з Головної сторінки Мюон1 РРПЧ Ось тут обговорення (англійською) Існуючим учасникам (LSA , Alexis Kravtchenko , Victor Tsvirkun , Rilian , Nekto та інші ) Пропоную розпакувати у іншу/нову папку - і переписати у нюю свої попередні файли: results.txt (ще невідіслані рішення) results.dat (всі відіслані рішення - важливо - бо нові дизайни від них відштовхуються) config.txt (запитає чи переписати - так і зробити шоб всі настройки були такі як і раніше) sendlog.log user.txt (обов'язково - це файл з ім'я користувача - простий текстовий - у мене наприклад "Vvolodymyr (Ukraine)" ) - (для новорибулих - Обов'язково створити цей файл (user.txt) А в ньому написати одною стрічкою ім'я користувача у формі "USERNAME (Ukraine)" (без лапок) своє ім'я(бажано латиницею) замість USERNAME пробіл (Ukraine) - останнє це шоб проект автоматично вас включив до нашої команди в себе) Я ганяю цей v4.46alfa3 вже другий день у вигляді командної стрічки - запускаючи файл muon1_cmdline.bat за допомогою Wine (на Лінуксі) - і на інтеловському компі вже бачу 10%-ве прискорення обрахунків, а на Бульдозері (FX-8150) - 5%-ве - це в порівнянні із теперешнім випуском програми v4.45 -------------------- | 
| Alexis Kravtchenko |  Mar 13 2013, 23:25 
				 Пост
					#124
				
			 | 
|  Поискатель бейджиков         Група: Trusted Members Повідомлень: 1 087 З нами з: 27-August 08 З: Kiev Користувач №: 807 Стать: Чол Парк машин: CPU's ................. crunching GPU .......... not found, rent: A1ex01's .. GTX 460-768Mb. Internet ....... 1Mbit ± 1Mbit Keyboard ............ crunching Mouse ................ crunching  | .....Чому так тихо святкуємо 23-е місце ?!! Завдяки недавньому ривку LSA ми все ж таки вийшли на 25-те місце  І тепер такою ж ходою за кілька днів зможемо обійти ше 2 команди      .....       Те, що уявлялось більш-менш реальним, зробили!! Що тепер?... Тримати 23-е чи просуватись далі?... -------------------- | 
| Володимир |  Mar 14 2013, 07:48 
				 Пост
					#125
				
			 | 
| кранчер з фермою        Група: Trusted Members Повідомлень: 659 З нами з: 29-June 11 З: Хмельницький 2016 (Khmelnytsky) Користувач №: 1 830 Стать: Чол Free-DC_CPID Парк машин: i5-4200M @ 2.50GHz  | Вітаю Усіх  Я намагатимуся наблизитися до наступного спочатку. Д.Р. Чекав поки хтось помітить  -------------------- | 
| Vasyan_Nyasha |  Sep 15 2017, 19:03 
				 Пост
					#126
				
			 | 
|  kранчер     Група: Trusted Members Повідомлень: 76 З нами з: 4-June 16 З: Харьков Користувач №: 3 598 Стать: Чол Free-DC_CPID  | На главной странице мюона This project is not currently active. The back-end is still running (for now) for hobbyists and people interested in running the software, but it is not working on anything significant. NB: the main write-up of the project and its results is in Chapters 7 and 8 of my thesis. -------------------- (Show/Hide) | 
|   | 
|   | Lo-Fi Версія | Поточний час: 31st October 2025 - 22:47 |