![]() |
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#1
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Новини Київстар
12.11.2009 Всесвітній день якості: «Київстар» звітує перед своїми клієнтами У Всесвітній день якості «Київстар» звітує щодо якості послуг та обслуговування. Щорічно в другий четвер листопада світ відзначає День якості — ініціативу Європейської організації якості (ЄОЯ) за підтримки Організації Об’єднаних Націй (ООН). Мета Всесвітнього дня якості — підвищення значення високої якості продукції та послуг. «Київстар» розуміє, як важливо клієнтам отримувати телекомунікаційні послуги найвищої якості, і в цей день звітує щодо якості своєї роботи та послуг. Якість зв’язку * Мережа «Київстар» включає понад 12 500 базових станцій по всій країні. * Загальний об’єм інвестицій у розвиток покриття «Київстар» із 1997 по 2008 рр. включно склав більше $3 млрд. Показники, за якими «Київстар» входить у 25% найкращих мереж світу, побудованих із використанням обладнання Ericsson: * Частка розмов із низькою якістю передачі голосу (Bad Speech Quality) складає в середньому менше 1% по всій мережі. * При середній тривалості розмови у 2 хвилини клієнти «Київстар» стикаються з обривом дзвінку рідше 1 разу на 150 дзвінків. * Середня швидкість передачі даних у напрямку до клієнта за технологією EDGE перевищує 120 Кб/с. Якість обслуговування * «Київстар» має розгалужену мережу центрів обслуговування клієнтів. Таких центрів оператора по всій Україні близько 200, і щодня до них звертаються понад 7 500 клієнтів. За 10 місяців 2009 року компанія відкрила 36 нових центрів у 29 українських містах. Кількість інформаційних кіосків, розташованих у центрах обслуговування, налічує більше 120. * Система самообслуговування клієнтів, "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«, на сьогодні налічує більше 1 000 000 користувачів — клієнтів компанії. * «Київстар» обслуговує клієнтів ресурсами 3 власних кол-центрів, які розташовані в Києві, Дніпропетровську та Львові. Близько 1 000 експертів щоденно приймають понад 1,3 млн звернень. У рамках програми «Оцінка якості обслуговування «Київстар» за 10 місяців 2009 року роботу експертів «Київстар» оцінили понад 180 000 клієнтів, котрі виставили компанії середню оцінку 4,53 бали із максимально можливої оцінки «5». http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11900 12.11.2009 Птсо полюбому проплачено компанией киевстар ![]() ![]() Це повідомлення відредагував nikelong: Jan 30 2011, 21:20 |
![]() ![]() |
whynot |
![]()
Пост
#2
|
![]() кранчер зі стажем ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 378 З нами з: 8-December 08 Користувач №: 882 Стать: Чол Free-DC_CPID jabber:whynot@jabster.pl ![]() |
* При середній тривалості розмови у 2 хвилини клієнти «Київстар» стикаються з обривом дзвінку рідше 1 разу на 150 дзвінків. Обрывов у меня не было. Однако выбыивает из сети регулярно. А потом напоминалки приходят про пропущенные звонки. (У меня Motorola, есть мнение что это важно (что не Nokia).) * «Київстар» обслуговує клієнтів ресурсами 3 власних кол-центрів, які розташовані в Києві, Дніпропетровську та Львові. Близько 1 000 експертів щоденно приймають понад 1,3 млн звернень. Вот эти 1000 экспертов (они почему-то называют себя "оператор") воняют. Однажды (разбирался с тарифами) звонил через день где-то с неделю. И все время нарываля на одну и ту же. -------------------- --
А ты готов к третьему майдану? |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Версія | Поточний час: 20th June 2025 - 10:46 |