![]() |
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#1
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Новини Київстар
12.11.2009 Всесвітній день якості: «Київстар» звітує перед своїми клієнтами У Всесвітній день якості «Київстар» звітує щодо якості послуг та обслуговування. Щорічно в другий четвер листопада світ відзначає День якості — ініціативу Європейської організації якості (ЄОЯ) за підтримки Організації Об’єднаних Націй (ООН). Мета Всесвітнього дня якості — підвищення значення високої якості продукції та послуг. «Київстар» розуміє, як важливо клієнтам отримувати телекомунікаційні послуги найвищої якості, і в цей день звітує щодо якості своєї роботи та послуг. Якість зв’язку * Мережа «Київстар» включає понад 12 500 базових станцій по всій країні. * Загальний об’єм інвестицій у розвиток покриття «Київстар» із 1997 по 2008 рр. включно склав більше $3 млрд. Показники, за якими «Київстар» входить у 25% найкращих мереж світу, побудованих із використанням обладнання Ericsson: * Частка розмов із низькою якістю передачі голосу (Bad Speech Quality) складає в середньому менше 1% по всій мережі. * При середній тривалості розмови у 2 хвилини клієнти «Київстар» стикаються з обривом дзвінку рідше 1 разу на 150 дзвінків. * Середня швидкість передачі даних у напрямку до клієнта за технологією EDGE перевищує 120 Кб/с. Якість обслуговування * «Київстар» має розгалужену мережу центрів обслуговування клієнтів. Таких центрів оператора по всій Україні близько 200, і щодня до них звертаються понад 7 500 клієнтів. За 10 місяців 2009 року компанія відкрила 36 нових центрів у 29 українських містах. Кількість інформаційних кіосків, розташованих у центрах обслуговування, налічує більше 120. * Система самообслуговування клієнтів, "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«, на сьогодні налічує більше 1 000 000 користувачів — клієнтів компанії. * «Київстар» обслуговує клієнтів ресурсами 3 власних кол-центрів, які розташовані в Києві, Дніпропетровську та Львові. Близько 1 000 експертів щоденно приймають понад 1,3 млн звернень. У рамках програми «Оцінка якості обслуговування «Київстар» за 10 місяців 2009 року роботу експертів «Київстар» оцінили понад 180 000 клієнтів, котрі виставили компанії середню оцінку 4,53 бали із максимально можливої оцінки «5». http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11900 12.11.2009 Птсо полюбому проплачено компанией киевстар ![]() ![]() Це повідомлення відредагував nikelong: Jan 30 2011, 21:20 |
![]() ![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#2
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Пришло в рассылке на почту:
Як абоненти «Київстар» вітали один одного на Різдво На Різдво абоненти «Київстар» так само активно, як і на Новий рік, вітали своїх рідних та друзів за допомогою дзвінків та SMS. 6 та 7 січня загалом було відправлено понад 56 млн. текстових мобільних привітань, пролунало 334 млн. дзвінків. 6 та 7 січня було відправлено однакову кількість SMS — по 28 млн. повідомлень. Різдвяні свята також мали свій час «пік» — 6 січня с 20:00 до 21:00 було відправлено понад 4,6 млн. повідомлень. Також на Різдво жителі України активно телефонували один одному. Наприклад, 6 січня в мережі «Київстар» пролунало 174,47 млн. дзвінків загальною тривалістю 311,87 млн. хвилин розмов (вхідних та вихідних), а 7 січня здійснено 159,43 млн. дзвінків на 322,42 млн. хвилин. При цьому якість зєднань та звязку було таким само високим, як і у звичайні дні відмови по голосовим сервісам не перевищили 0,11% у найбільш пікові години, що є дуже гарним показником. Нагадаємо, що на Новий рік, упродовж 31.12.09 01.01.10 у мережі «Київстар» було здійснено понад 425 млн. дзвінків та відправлено понад 79 млн. SMS. Для забезпечення нормального функціонування мобільної мережі у новорічні свята компанія «Київстар» вжила необхідні заходи для збільшення ємності мережі та роботи у посиленому режимі: було задіяно усі резервні потужності компанії, була використана технологія «стиснення сигналу», підключено додаткове обладнання у місцях проведення святкових масових заходів, було організовано цілодобове чергування посилених змін технічного персоналу, які слідкували за роботою мережі та у разі необхідності оперативно виявляли й усували проблеми технічного характеру, працювала максимальна кількість персоналу call-центру. З огляду на щорічні святкові навантаження на мобільні мережі, «Київстар» відповідально й ретельно підходить до організації роботи з надання послуг звязку в ці дні. Завдяки тому, що «Київстар» заздалегідь підготував свою мережу до Новорічних активностей, мобільне спілкування було так само комфортним, як і у звичайні дні. -------------------- |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Версія | Поточний час: 20th June 2025 - 10:33 |