![]() |
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#1
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Новини Київстар
12.11.2009 Всесвітній день якості: «Київстар» звітує перед своїми клієнтами У Всесвітній день якості «Київстар» звітує щодо якості послуг та обслуговування. Щорічно в другий четвер листопада світ відзначає День якості — ініціативу Європейської організації якості (ЄОЯ) за підтримки Організації Об’єднаних Націй (ООН). Мета Всесвітнього дня якості — підвищення значення високої якості продукції та послуг. «Київстар» розуміє, як важливо клієнтам отримувати телекомунікаційні послуги найвищої якості, і в цей день звітує щодо якості своєї роботи та послуг. Якість зв’язку * Мережа «Київстар» включає понад 12 500 базових станцій по всій країні. * Загальний об’єм інвестицій у розвиток покриття «Київстар» із 1997 по 2008 рр. включно склав більше $3 млрд. Показники, за якими «Київстар» входить у 25% найкращих мереж світу, побудованих із використанням обладнання Ericsson: * Частка розмов із низькою якістю передачі голосу (Bad Speech Quality) складає в середньому менше 1% по всій мережі. * При середній тривалості розмови у 2 хвилини клієнти «Київстар» стикаються з обривом дзвінку рідше 1 разу на 150 дзвінків. * Середня швидкість передачі даних у напрямку до клієнта за технологією EDGE перевищує 120 Кб/с. Якість обслуговування * «Київстар» має розгалужену мережу центрів обслуговування клієнтів. Таких центрів оператора по всій Україні близько 200, і щодня до них звертаються понад 7 500 клієнтів. За 10 місяців 2009 року компанія відкрила 36 нових центрів у 29 українських містах. Кількість інформаційних кіосків, розташованих у центрах обслуговування, налічує більше 120. * Система самообслуговування клієнтів, "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«, на сьогодні налічує більше 1 000 000 користувачів — клієнтів компанії. * «Київстар» обслуговує клієнтів ресурсами 3 власних кол-центрів, які розташовані в Києві, Дніпропетровську та Львові. Близько 1 000 експертів щоденно приймають понад 1,3 млн звернень. У рамках програми «Оцінка якості обслуговування «Київстар» за 10 місяців 2009 року роботу експертів «Київстар» оцінили понад 180 000 клієнтів, котрі виставили компанії середню оцінку 4,53 бали із максимально можливої оцінки «5». http://www.kyivstar.ua/press_center/news/?id=11900 12.11.2009 Птсо полюбому проплачено компанией киевстар ![]() ![]() Це повідомлення відредагував nikelong: Jan 30 2011, 21:20 |
![]() ![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#2
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Закрите акціонерне товариство «Київстар Дж. Ес. Ем.» змінило своє найменування на Приватне акціонерне товариство «Київстар»
Дотримуючись вимог Закону України «Про акціонерні товариства», з 16 березня 2011 року закрите акціонерне товариство «Київстар Дж. Ес. Ем.» змінило своє найменування на Приватне акціонерне товариство «Київстар» (ПрАТ «Київстар»). Також змінено найменування філій: Київська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Київська філія ПрАТ «Київстар»; Львівська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Львівська філія ПрАТ «Київстар»; Дніпропетровська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Дніпропетровська філія ПрАТ «Київстар»; Харківська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Харківська філія ПрАТ «Київстар»; Одеська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Одеська філія ПрАТ «Київстар»; Кримська філія Приватного акціонерного товариства «Київстар» / Кримська філія ПрАТ «Київстар». Зважаючи на те, що протягом останніх років компанія «Київстар» активно впроваджує телекомунікаційні послуги на основі таких сучасних технологій, як EDGE/GPRS, WAP, FTTB, акціонерами компанії було прийнято рішення не використовувати більше в назві компанії цифровий стандарт GSM. Також інформуємо, що в зв’язку зі зміною найменування найближчим часом буде змінено номер свідоцтва компанії про реєстрацію платника податку на додану вартість. Банківські рахунки будуть змінені в частині найменування, а також змінюватимуться номера банківських рахунків. Про нові номера банківських рахунків та номер свідоцтва компанії про реєстрацію платника податку на додану вартість буде поінформовано додатково. Всі інші реквізити, зокрема, коди ЄДРПОУ компанії та філій, індивідуальний податковий номер тощо залишаються без змін. У разі виникнення питань абоненти, клієнти, контрагенти зможуть отримати необхідну інформацію на Інтернет-сайті: www.kyivstar.ua, зателефонувавши за телефонним номером 466 (дзвінки з телефонних номерів мережі «Київстар» не тарифікується) або (044) 466 0 466 (дзвінки з телефонних номерів мереж фіксованого зв’язку чи номерів мереж інших операторів рухомого (мобільного) зв’язку тарифікуються згідно з діючими тарифами) або завітавши до найближчого центру обслуговування абонентів. Компанія «Київстар» просить взяти до уваги всю вищезазначену інформацію під час здійснення розрахунків та оформлення фінансово-господарських документів. Зміна найменування компанії жодним чином не впливає на права та інтереси споживачів телекомунікаційних послуг і не спричиняє змін у чинних тарифах і послугах, що надаються компанією. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора — ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів становить близько 25 млн. осіб. «Київстар» — оператор № 1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» — досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» — поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.com.ua, www.beeline.ua http://www.kyivstar.ua/press_center_/news/?id=16466 -------------------- |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Версія | Поточний час: 20th June 2025 - 10:40 |