![]() |
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
![]() |
Death |
![]()
Пост
#1
|
![]() <script ///> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Moderators Повідомлень: 6 371 З нами з: 5-November 03 З: Kyiv Користувач №: 26 Стать: НеСкажу Free-DC_CPID Парк машин: гидропарк jabber:deadjdona@gmail.com ![]() |
(Show/Hide) -------------------- |
![]() ![]() |
x3mEn |
![]()
Пост
#76
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
Rilian,
ти точно на керівника мітиш. Тільки керівник буде кричати "Це ж очевидно, дебіл ![]() А програміст просто візьме і напише робочий(!) SQL. -------------------- ![]() (Show/Hide) |
nikelong |
![]()
Пост
#77
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
Rilian, ти точно на керівника мітиш. Тільки керівник буде кричати "Це ж очевидно, дебіл ![]() А програміст просто візьме і напише робочий(!) SQL. Аццки плюсую! ![]() -------------------- |
x3mEn |
![]()
Пост
#78
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
Коротше, кому цікаво, ось мій варіант реалізації:
SELECT MIN(CASE WHEN N=0 THEN 0 ELSE 1 END) * EXP(SUM(LN(CASE WHEN N=0 THEN 1 ELSE ABS(N) END))) * (((1-MOD(SUM(CASE WHEN N<0 THEN 1 ELSE 0 END),2))*2)-1) AS P FROM T Єдине, чого немає, це перевірки на переповнення. Але то зайве. Зрозуміло, що якщо комусь треба порахувати добуток всіх чисел у стовпчику, результат має бути такий, щоб його можна було показати. Якщо цікаво, ось так рахується 83! SELECT MIN(CASE WHEN N=0 THEN 0 ELSE 1 END) * EXP(SUM(LN(CASE WHEN N=0 THEN 1 ELSE ABS(N) END))) * (((1-MOD(SUM(CASE WHEN N<0 THEN 1 ELSE 0 END),2))*2)-1) AS P FROM (select rownum as N from dual connect by rownum<=83) T P = 3,94552396972066E124 Це максимум. 84! вже викликає ORA-01426: numeric overflow А ось приклад добутку і додатніх і від'ємних чисел: SELECT MIN(CASE WHEN N=0 THEN 0 ELSE 1 END) * EXP(SUM(LN(CASE WHEN N=0 THEN 1 ELSE ABS(N) END))) * (((1-MOD(SUM(CASE WHEN N<0 THEN 1 ELSE 0 END),2))*2)-1) AS P FROM (select rownum-47.5 as N from dual connect by rownum<=98) T P = -2,5948321048549E123 А ось приклад добутку ряду, в якому є 0: SELECT MIN(CASE WHEN N=0 THEN 0 ELSE 1 END) * EXP(SUM(LN(CASE WHEN N=0 THEN 1 ELSE ABS(N) END))) * (((1-MOD(SUM(CASE WHEN N<0 THEN 1 ELSE 0 END),2))*2)-1) AS P FROM (select rownum-45 as N from dual connect by rownum<=98) T P = 0 І навіть із значенням NULL все нормально рахує: select rownum-1.5 as N from dual connect by rownum<=2 union all select null from dual # N 1 -0,5 2 0,5 3 SELECT MIN(CASE WHEN N=0 THEN 0 ELSE 1 END) * EXP(SUM(LN(CASE WHEN N=0 THEN 1 ELSE ABS(N) END))) * (((1-MOD(SUM(CASE WHEN N<0 THEN 1 ELSE 0 END),2))*2)-1) AS P FROM (select rownum-1.5 as N from dual connect by rownum<=2 union all select null from dual) T P = -0.25 -------------------- ![]() (Show/Hide) |
x3mEn |
![]()
Пост
#79
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
Задача з фізики.
Куля масою 7,9г на швидкості 715 м/с врізається в тіло масою 80 кг і повністю зупиняється всередині тіла. Яку швидкість отримає тіло за ідеальних умов, якщо вся енергія кулі передається тілу без звуку і тепловиділення? Варіант 1: Імпульс кулі P(к) = m(к)*v(к) = 0.0079 кг * 715 м/с = 5,6485 кг*м/с повністю передається в тушу 80 кг (вагою кулі можна знехтувати). v(т) = P(к) / m(т) = 5,6485 кг*м/с / 80 кг = ~ 0.07 м/c Варіант 2: Куля, що летить, має кінетичну енергію: E(к) = 1/2 m(к)*v(к)^2 = 1/2 * 0.0079 кг * (715 м/с)^2 = 2019 кг*м^2/c^2 = 2019 Дж Вся ця енергія повністю переходить в кінетичну енергію туші: E(т) = 1/2 m(т)*v(т)^2 E(т) = E(к) звідси v(т) = sqrt(2*E(к)/m(т)) = sqrt(50.48 м^2/c^2) = 7.1 м/с Питання: в якому варіанті помилка і чому? -------------------- ![]() (Show/Hide) |
ternolex |
![]()
Пост
#80
|
![]() kранчер ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 75 З нами з: 15-November 11 З: Тернопіль Користувач №: 2 688 Стать: Чол Парк машин: ПК: Intel Pentium 630 3GHz 2Gb DDR2 Nvidia 9800GT Ноут: Intel pentium T6200 2.13 GHz 3Gb DDR3 Nvidia 315M ![]() |
Як на мене, перший варіант правильніший.
Другий варіант неправильний, тому що не враховано, що у момент повної зупинки кулі кінетична енергія рівна нулеві, а у розв'язку береться до уваги лише кінетична енергія, а не потенціальна. І логічно подумати, другий результат неправдивий. Може я і помиляюся, тому що у механіці не дуже розбираюсь, більш до електроніки знаю. -------------------- |
x3mEn |
![]()
Пост
#81
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
Другий варіант неправильний, тому що не враховано, що у момент повної зупинки кулі кінетична енергія рівна нулеві Чому? саме це і враховується. Енергія, що перейшла до тіла з 80 кг = - Зміна кінетичної енергії кулі Зміна кінетичної енергії кулі = Кінетична енергія кулі після зіткнення - Кінетична енергія кулі до зіткнення. Кінетична енергія кулі = маса кулі * квадрат швидкості кулі / 2. Якщо хочеш, можна врахувати і той факт, що швидкість кулі після зіткнення не дорівнює 0, а рівна зі швидкістю тіла, але це суті не змінить: Кінетична енергія системи до зіткнення: m(k)v(k)v(k)/2 + m(t)*0*0/2 Кінетична енергія системи після зіткнення: m(k)v(t)v(t)/2 + m(t)v(t)v(t)/2 За законом збереженння енергії, кінетична енергія системи після зіткнення = кінетичній енергії системи до зіткнення: m(k)v(t)v(t)/2 + m(t)v(t)v(t)/2 = m(k)v(k)v(k)/2 + m(t)*0*0/2 v(t)v(t)(m(k)+m(t)) = m(k)v(k)v(k) v(t) = v(k) sqrt(m(k) / (m(t) + m(k))) = 715 * sqrt(0.0079 / (80 + 0.0079)) = 715 * 0.0099368 = 7.10482 м/с Результат особливо не змінився. а у розв'язку береться до уваги лише кінетична енергія, а не потенціальна. а потенційна енергія не змінилася ані в кулі, ані в тіла, адже куля і тіло залишилися на тій самій висоті, що і були до зіткнення. -------------------- ![]() (Show/Hide) |
ternolex |
![]()
Пост
#82
|
![]() kранчер ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 75 З нами з: 15-November 11 З: Тернопіль Користувач №: 2 688 Стать: Чол Парк машин: ПК: Intel Pentium 630 3GHz 2Gb DDR2 Nvidia 9800GT Ноут: Intel pentium T6200 2.13 GHz 3Gb DDR3 Nvidia 315M ![]() |
Воно й не дивно, що я з 1 семестру фізики мав трійку))
Може якусь оптику або ядерну фізику пригадати? -------------------- |
Rilian |
![]()
Пост
#83
|
![]() interstellar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Team member Повідомлень: 17 162 З нами з: 22-February 06 З: Торонто Користувач №: 184 Стать: НеСкажу Free-DC_CPID Парк машин: ноут и кусок сервера ![]() |
я думаю в идеальных условиях трением и гравитацией можно принебречь поэтому голосую за то что тело будет двигаться со скоростью 7 метров/сек
-------------------- |
x3mEn |
![]()
Пост
#84
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
хто там казав про 7 см на секунду? -------------------- ![]() (Show/Hide) |
Khvastov Maxim |
![]()
Пост
#85
|
![]() Система раннього сповiщення ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 1 008 З нами з: 29-January 09 З: Донецьк Користувач №: 915 Стать: Чол ![]() |
Первый вариант верный (как я и говорил
![]() ![]() ![]() Где v это общая скорость тел, полученная после удара, ma - масса первого тела, ua - скорость первого тела до соударения. mb - масса второго тела, ub -скорость второго тела до соударения. Важно - импульсы являются величинами векторными, поэтому складываются только векторно. Итого: (0.0079* 715+80*0)/80.0079 ≈ 0.07 м/c Как и при любом ударе, при этом выполняются закон сохранения импульса и закон сохранения момента импульса, но не выполняется закон сохранения механической энергии. Часть кинетической энергии соудареямых тел, в результате неупругих деформаций переходит в тепловую. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%B4%D0%B0%D1%80 |
Death |
![]()
Пост
#86
|
![]() <script ///> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Moderators Повідомлень: 6 371 З нами з: 5-November 03 З: Kyiv Користувач №: 26 Стать: НеСкажу Free-DC_CPID Парк машин: гидропарк jabber:deadjdona@gmail.com ![]() |
x3 это если я не ошибаюсь какой-то экзотический слонобой.
там пороха грамм 30 и пуля грамм 40 -------------------- |
x3mEn |
![]()
Пост
#87
|
![]() snow catcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 2 213 З нами з: 4-August 07 Користувач №: 563 Стать: Чол Free-DC_CPID ![]() |
Khvastov Maxim,
молодець, тягни щоденник. Правильна відповідь: удар не може бути абсолютно пружнім, якщо куля застрягла у тілі. Щоб куля зупинилась у тілі, частина механічної енергії має перейти в теплову за рахунок тертя. Значить закон збереження механічної енергії у данному випадку не виконується. Виконується тільки закон збереження імпульсу. -------------------- ![]() (Show/Hide) |
ternolex |
![]()
Пост
#88
|
![]() kранчер ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 75 З нами з: 15-November 11 З: Тернопіль Користувач №: 2 688 Стать: Чол Парк машин: ПК: Intel Pentium 630 3GHz 2Gb DDR2 Nvidia 9800GT Ноут: Intel pentium T6200 2.13 GHz 3Gb DDR3 Nvidia 315M ![]() |
Трохи запізно,але всерівно знайшов ще один спосіб( ну може він і не чисто фізичний).
1. Ділимо масу кулі на масу тушки і взнаємо безрозмірний коефіцієнт: 7.9 г /80000 г =0.00009875; 2. Домножуємо швидкість на цей коефіцієнт і отримуємо результат: 715 м/с * 0.00009875= 0.07 м/с! ![]() -------------------- |
nikelong |
![]()
Пост
#89
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
![]() Нужно убрать всего лишь один пиксель, чтобы равенство стало верным. (Show/Hide) -------------------- |
Waterfall |
![]()
Пост
#90
|
![]() Эрудит ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 1 607 З нами з: 24-May 10 З: Україна,Одеса(Odessa) Користувач №: 1 401 Стать: Чол Парк машин: ПК: Pentium, 2.80 GHz Ноут:DELL Studio, 2.26 GHz ![]() |
![]() Нужно убрать всего лишь один пиксель, чтобы равенство стало верным. (Show/Hide) Після знаку "дорівнює", в сумі, повинно бути не 71, а 7! , тобто - 7 факторіал! Якщо в загальному вигляді знаходження факторіала це n! = 1 · 2 · 3 · 4 · ... · (n - 2) · (n - 1) · n то в нашому 7! = 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 = 5040 Перевірка з нашого рівняння: 72 · 70 = 5040 Таким чином, прибираємо другий знизу піксель в "одиниці" результату! ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Версія | Поточний час: 2nd August 2025 - 14:02 |