![]() |
Привіт Гість ( Вхід | Реєстрація )
![]() |
Death |
![]()
Пост
#1
|
![]() <script ///> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Moderators Повідомлень: 6 371 З нами з: 5-November 03 З: Kyiv Користувач №: 26 Стать: НеСкажу Free-DC_CPID Парк машин: гидропарк jabber:deadjdona@gmail.com ![]() |
![]() Проект "Open rendering Environment (ORE)" ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ТОП-20 участников: ![]() ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Дата основания команды - 27.01.2009 Капитан - Death ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Для присоединения к команде Украины: 0. зарегистрируйтесь на сайте проекта http://www.renderfarm.fi/user/register 1. Загрузите BOINC менеджер (Если его у Вас еще нет!) 2. Перейдите в "расширенный вид" 3. Выберите сервис ---> добавить проект 4. Введите адрес проекта http://www.renderfarm.fi/ 5. Введите свои регистрационные данные. 6. Найдите нашу команду. Она называется Ukraine и адрес ее [url=]http://www.renderfarm.fi/team_members.php?teamid=202&sort_by=total_credit&offset=0[/url] вы могли видеть выше. 7. Если есть доступные для загрузки задания Вы их получите и начнете расчеты. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Новичкам: статья со скриншотами, как поставить и настроить BOINC-менеджер ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Полезная информация: Для идентификации пользователя в BOINC могут служить 2 вещи: 1) пара e-mail/пароль 2) межпроектный идентификационный ID (Cross-project ID) - 32значное шестнадцатиричное число. Если Вы пожелаете подключится ещё и к другому BOINC-проекту, то помните: чтобы не плодить новых аккаунтов при подключении к новому проекту или команде, нужно обязательно везде регистрироваться с одним и тем же Именем и EMAIL. если при регистрации в проекте указать другой e-mail , BOINC создаст новый аккаунт с тем же именем! В этом случае рекомендуется зайти во все ваши аккаунты и во все проекты и где надо поменять емейл на нужный. Через некоторое время ваши аккаунты сольются в один с одним cross-project-id. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- О проекте: http://www.renderfarm.fi/about (Show/Hide) Ссылки по теме: График ППД команды "Ukraine" [img_]картинка с проекта http://boincstats.com/stats/boinc_team_gra...p?pr=bo&id=5558[/img_] CODE http://wiki.bc-team.org/index.php?title=ORE-Open_Rendering_Environment/en Для нормальной работы под linux: используйте sudo apt-get install libpython3.1 Це повідомлення відредагував Rilian: Sep 25 2011, 11:26 |
![]() ![]() |
nikelong |
![]()
Пост
#2
|
Тера ранчер ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Trusted Members Повідомлень: 11 909 З нами з: 19-March 05 Користувач №: 92 Стать: Чол ![]() |
2010: A Year in Review
Fri, 2010-12-31 12:49 | prodigal_son Sometimes it's important to reflect on the past in order to appreciate the current. Indeed 2010 was a great year for us. Although it started slowly, our efforts on the back-end (BURP) and front-end (Blender 2.5) are bearing fruit as the service and the open values it advocates are slowly seeping into the public conciousness. I feel that a witness to this fact is our recent nomination to the prestigious World Summit Award as the Finnish candidate in the category of "e-entertainment and games". I'm pleased to say that since June 2010, we got over 1500 new registrants and the last check on the amount of clients that have attached at one point or another was nearing 2000. That's alot of rendering power - available from anywhere, anytime - to anyone. August saw our "uploader" integrated into the main release of Blender and in the same month we announced our collaboration with the award winning communal movie production platform Wreckamovie.com. Although this integration is yet to really prove it's worth, I'm sure we will be doing alot more stuff with them in the future. While a lot of work still remains ahead of us, I feel more confident than ever of the fact that open rendering will soon be able to offer a viable, professional, alternative to using costly closed rendering services. In order to get there, here are only some things that you can expect from us in 2011: HDRI support, higher memory limitation on sessions (4GB and up), support for at least one other open source rendering engine and so on. Finally as we missed the opportunity to wish you all a Merry Christmas, I thought it's only proper that we somehow acknowledge everybody's crunching efforts and wish you a Happy New Year 2011. Thank you all for participating! (Original art by Jani Lintunen). http://www.renderfarm.fi/blog/prodigalson/2010-year-review ![]() -------------------- |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Версія | Поточний час: 19th June 2025 - 02:59 |