Ukraine RC5 Against Cancer Комп'ютерний проект пошуку нових ліків від раку Комп'ютерний проект пошуку нових ліків від раку

ПРО ПРОЕКТ

ПРО ПРОГРАМУ THINK


THINK: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS (FAQ)


Завантажування та Установка Агента (THINK)

Q."Після встановлення агента, я отримую помилку, що файл udwin.dll або файл Oleaut32.dll не були знайдені. Однак вони існують на моєму диску. Як навчити агента, розпізнати файл?
A. Це повідомлення виникає в кінці Установки агента Win 95 UD. Це не є помилкою, просто рестартуйте Windows, щоб завершити встановлення. Якщо ви отримуєте повідомлення іншім разом, то ця помилка відбувається, через те, що ваша операційна система вимагає оновлення. Щоб фіксувати цю помилку, деінсталюйте агент і перевірте, щоб каталог був чистий від програмних файлів. Відвідайте http://www.windowsupdate.com і встановить доступні поновлення до вашої системи. Якщо таких багато, то ви можете обмежити себе встановленням "Service Pack" та оновлень до "Dial Up Networking (DUN)". Переустановіть агента і помилка повинна бути фіксована.

Q.Що таке помилка 204 і як з нею боротися?
A.Помилка 204 викликана однією з 2 речей:
(1) По-перше, або агент вже встановлений або поновлюється, і існують старі файли .dll від попередньої версії. Перевірте файли .dll, які починаються з "udwin" в каталозі windows\system (winnt\system32 на системах NT&2000 ). Повинний існувати тільки один файл .dll з цим префіксом. Якщо є кілька файлів "udwin", вилучіть усі файли .dll з цим префіксом за винятком того, який має найвищий номер.
(2) Якщо є тільки один файл.dll, тоді проблема, може бути в тому, що агент (UD.EXE) припинив роботу, але завдання (Think UD_??????.EXE) не припинялося. Коли агента знову стартували, агент і завдання не синхронізувалися. Щоб виправити це, припиніть роботу агента (за допомогою клацання на іконі UD в system tray, і оберіть "Exit"), далі використовуйте Ctrl+Alt+Del, щоб відкрити task-менеджера. Якщо завдання досі виконується, завершить його. Повторно відкрийте агента (Start/Programs/United Devices/UD Agent) і помилка повинна зникнути. Якщо це не допомогло, Вам необхідно переустановити агента.

Q.В мене є локальна мережа, я хочу встановити агента і повторити установку на інших машинах. Чи існує рекомендована процедура?
A.Так. Ви можете повторити вашу установку на різних машинах, для цього треба скопіювати інсталяцію до того, як ви пройдете реєстрацією. Сервер ототожнює кожну машину індивідуально, і ідентичність створюється протягом першого сеансу. Після повторення установки, "початковий сеанс" агента потрібний на кожній машині. Якщо Ви зробите копію вже встановленої програми, то вона може викликати помилки у Ваших статистиках, лаштуванні, ... Контактуйте з support@ud.com або з info@ud.org.ua, якщо Ви потребуєте допомоги з цим процесом.

Q.Я встановив агента та зареєструвався щоб випробувати, потім скопіював встановленого агента на інші машини. Тепер я маю тільки один device-ID і мої очки не нараховуються належним чином. Що є неправильним?
A.Ми не рекомендуємо, щоб ви робили це. Ми рекомендуємо, щоб кожна машина була зареєстрована індивідуально. Якщо ви вже завершили цей процес і отримали проблеми, ви повинні піти до кожної машини (інший, ніж початкова машина) і переустановити агента на кожному приладі індивідуально.


Реєстрація агента

Q.Я тільки встановив агента UD, але, коли я намагаюся зареєструватися, він видає мені помилкове повідомлення, що мій пароль не відповідає тому, що є на сервері. Як можу я виправити це?
A.Є три причини, що могли призвести до цього:
(1) Ви намагаєтеся зареєструватися як існуючий учасник, але ваш пароль або ім'я користувача некоректні. Існує процес відновлення пароля. Якщо ви встановили фразу нагадування зазделегідь, система надішле вам пароль. Інакше, пошліть e-mail до support@ud.com, щоб отримати пароль на адресу електронної пошти, яку ви ввели протягом вашої початкової реєстрації. Цей процес зайняти може більше часу.
(2) Поточне навантаження на серверах UD перешкодило запиту, і він не обробився. Якщо ви певні, що ввели правильний пароль, просто повторіть спробу за хвилину.
(3) Якщо ви ніколи не створювали пароль UD раніше, це може бути завдяки недостатнім або помилковим даним вашої конфігурації: якщо ви за firewall, перевірте, що порти 80 і 443 є відкритими на вихід. Якщо ви використовуєте proxy, перевірте для певності, що інформація, яку ви ввели для proxy, є правильною. Зверніть увагу, що proxy-ім'я повинне бути повною адресою proxy-сервера: proxyname.yourorg.com. Якщо використовується proxy https", вам не потрібно друкувати "http" в секції "Proxy Server". В деяких випадках інформація "proxy authentication" може призвести до цієї помилки. В цьому випадку, вам буде потрібно переустановити агента.

Q.Чому коли я клацаю на лінку "Is This Name Available" в Моїй секції вебсайту, він говорить, що моє ім'я є припустимим?
A.Цей лінк використовується учасниками, які хочуть змінити їхнє ім'я. Лінк повідомляє, що бажане ім'я вже використовується чи ні. Якщо ви клацаєте на лінк для контролю вашої досконалої реєстрації, це правильно повідомить, що ваше ім'я учасника зареєстроване.

Q.Як можу я визначити мої proxy-установки?
A.Ці установки є доступними у вікні вашого Web-браузера. У Internet Explorer, вони є під [Tools][Internet Options][Connections] потім оберіть або [LAN Settings] або [Settings] для ваших варіантів Dial-UP. Якщо "Use Proxy" встановлено, клацніть на [Advanced...] кнопку, щоб побачити ваші proxy-установки. Якщо ви використовуєте Netscape, ці установки знаходяться в [Edit][Preferences][Advanced][Proxies].

Q.Які порти я маю відкрити на моєму firewall, щоб дозволити агенту UD приєднатися до сервера?
Потрібно Відкрити на вихід порти 80 і 443.

Q.Як я можу визначити, яку версію я використовую?
А. Натисніть (Shift-V) щоб побачити версію агента. Версію завдання (Think) можна подивитися в лівому верхньому куті закладки "Application".

Q.Я неспроможний оглянути повний екран, щоб зареєструвати мого агента. Як можу я скоротити екран?
А.Агент вимагає екрану 800x600. Припиніть роботу реєстрації, та збільшить резолюцію вашого екрану і потім знову почніть реєстрацію. Ви потім зможете редагувати резолюцію екрана. Конфігурація повністю завершена одразу після реєстрації.

Q.Як можу я обмежити час коли агент приєднується до Internet?
A. Ви можете обмежити зв'язок агента двома шляхами.
(1) На вашій машині, підіть до [Start] [Settings] [Control Panel] [Internet Options] [Connections]. Встановіть "Never dial a connection.". Через те, що агент діє подібно будь-якому іншому Windows додатку і просто просить Internet зв'язок, що Windows потім забезпечує, виконання цього примусить Windows ігнорувати прохання для Internet зв'язку. Ви повинні таким чином вручну ввести зв'язок з вашим ISP, щоб приєднатися до Internet.
(2) Зайдіть до вашого Homepage на http://www.ud.com до "My Device Manager". Відредагуйте параметр приладу, який використовується. Змініть "Customized Connection Times", так, щоб вони відповідали часу, протягом якого ви хочете, щоб агент з'єднувався. Збережіть параметр. Ці зміни не починатимуть діяти, поки агент не приєднається до серверів наступного разу, щоб повернути оброблену робочу одиницю.
*станом на початок травня 2001 року ця фіча агента не працює (Daugava).

Q.Як можу я обмежити час, протягом якого агент обробляє робочу одиницю?
А.Зайдіть до вашого Homepage на http://www.ud.com до "My Device Manager". Відредагуйте параметр приладу, який використовується. Змініть "Customized Execution Times". Збережіть параметр. Ці зміни не починатимуть діяти, поки агент не приєднається до серверів наступного разу, щоб повернути оброблену робочу одиницю.

Q.Чи можна змінити пріоритет, з яким агент працює?
A.Можливо, але це не рекомендується. агент UD був збудований, щоб працювати на idle CPUs, так що ми не рекомендуємо змінювати це.

Q.Чи швидше працює агент, якщо я припинив роботу зберігача екрана?
A.Так. Зберігач екрана відхиляє ваші комп'ютерні ресурси до руху і графічної обробки. Це не стосується зберігача екрана від United Devices, але для більшості зберігачів екрана є вірним. Якщо ви хотіли б змінити картину на екрані після втрати активності, спробуйте використовувати простого чорного зберігача екрана.


Робота агента

Q.Чому агент UD завантажує великий файл, як тільки стартує?
A.Завдання, завантажене за допомогою Вашого агента, порівнює малі куски даних проти більшої бази даних. Для того, щоб зробити це завдання ефективним і, щоб збільшити потенціал Вашої машини, необхідно тримати деякі дані у певному місці. Поки що, велике завантаження відбувається тільки першого разу. Наступні завдання можуть мати або можуть не мати попередне завантаження, яке залежить від природи обчислювальної проблеми.

Q. Агент поїдає 99% мого CPU. Чи не є це катастрофою для мого комп'ютера?
A.Ні. Катастрофи можуть відбутися протягом нормальної обробки тоді, коли CPU вживання підіймається вище ніж це дозволяє Windows. Кожна програма в Windows діє в специфічному пріоритетному рівні, або "Низький рівень", "Нормальний" або "Високий". Найбільше програм діють в "Нормальному" пріоритеті. Якщо ви відкриваєте одночасно багато програм з "Нормальним" пріоритетом і вживання іде до 99%, Windows стає неспроможним належним чином розподілити час між ними і система зазнає краху. Агент UD працює з "Низьким" Пріоритетом. Якщо регулярне вживання використовує тільки 10% ресурсів Вашої системи перед тим, як ви стартуєте агента, тоді ви маєте 90% вільно. Ці 90% і є те, що використовуватиметься тоді, коли агент стартує. Однак, якщо ви запускаєте іншу програму, яка вимагає додаткових 10% системних ресурсів від Windows, це автоматично забереться від агента і буде надане новій програмі.
*під Win9x зі старими DOS програмами такі можуть бути проблеми (Daugava)

Q.Чи існують Source Codes?
A."THINK" є комерційним програмним забезпечення, яким United Devices не володіє. Це оригінальна розробка Кейта Дейвиса (Keith Davies). United Devices портували THINK до своєї розподіленої платформи обчислення згідно з угодою ліцензування, яку вони повинні поважати. У даний час, вони не мають будь-яких планів, щоб зробити Source текст доступним.
Текст агента United Devices є інтелектуальною власністю United Devices Inc. У даний момент, вони не мають ніяких планів, щоб робити цей код громадським. Для більшої інформації, дивіться End User License Agreement.

Q.Чому мій брусок прогресу не змінюється регулярно?
A.Брусок прогресу представляє процент молекул, завершених в загальному обсязі праці. Він не може завжди переміщуватися вперед в тій же розцінці, через те, що деякі молекули є багато більш комплексними, з багато більшим "conformers" та "de novo structures".
Якщо Ваш PC здається назавжди "висячим" на специфічній молекулі, це відбувається через те, що Ваш обсяг праці містив особливо комплексну молекулу. Це не є проблемою, тому що, чим більше "conformers" та "de novo structures" аналізуються, тім більші шанси для знахідки лікування.

Q.Як моя особиста швидкість зв'язку, визначена відносно приладу порівняння?
A.Для порівняння, ваш мережевий зв'язок визначається за допомогою найшвидшої швидкості, з якою ви приєднуєтеся до серверів UD.
*Це не зовсім правда, бо алгоритм обчислення "Network Performance" постійно змінюється, в ньому постійно виникають проблеми. Якщо Ваш "Network Performance" нижче 100, спробуйте погратися з типами проксі-серверів, цілком можливо, що це допоможе підвищити його (наприклад, мій домашній комп'ютер з'єднуючись діал-апом на 21200, 28800, 33600, 57600 зараз завжди отримує 100 балів, хоча раніше в нього було тільки 4! (Daugava)

Q.Як я отримую найпізнішу версію?
A.Агент UD має самокоректування. По завершенні поточної робочої одиниці, агент UD поверне результати, перевірить придатність клаптика або нової версії, і модернізує себе, як потрібне.


Завантаження Робочих Одиниць

Q.Що міститься в файлах, які я отримую кожний час, коли я приєднуюся до одного з Ваших серверів?
A.Під час початкового завантаженя, Ви отримуєте агента UD і програмне забезпечення THINK, яке зробить аналіз.
Агент потім сигналізуватиме серверу UD, що треба завантажити робочу одиницю. Робоча одиниця складається з даних, що представляє окремі різні молекули. Після цього, ви завантажуєте нові робочі одиниці кожного разу, коли агент повертає завершену одиницю. Якщо ви підписалися приймати участь у багаторазових проектах, агент завантажить додаток для кожного. Для THINK, це повинне бути одним завантаженням. Якщо, завдяки нестабільності або катастрофі, відбулася будь-яка корупція файлів агента, ви можете зазнати великого завантаження, оскільки агент замінює їх.

Q.Що міститься в файлах, які я відсилаю назад до серверів UD?
A.Кожний файл містить набір молекул, які пройшли процес просіювання. Ряд молекул, повернених назад до UD відповідає ряду поштовхів, яких ви досягли по закінченню робочої одиниці. Ім'я молекули посилається з деякими хімічними даними, генерованими THINK-ом. Ці дані важливі в фазі обробки результату THINK проекту.



  Зроблено в perelom.com © 2001 Головна | Про проект | Про команду | Статистика | Форум | Лінки | Приєднатися! |

Догори