ua     ru    Sitemap   Sitemap     | Пошук... |       Сайт відкрито 14.12.2005

Ukraine - Distributed Computing Team

 

 » Навігація 
  Новини
  Новини (Архів)
  Описи проектів
  Опитування
  Архіви

  Форум
  Форум (PDA)

 » Статті 


       Описи проектів 
Начало раздела > distributed.net

distributed.net: Загальна інформація



distributed.net : Загальна інформація


Надіслане bigmazzy

   Базова інформація про проект distributed.net і його цілі, призначена для інформування нових користувачів.
  1. Що таке distributed.net?
  2. Навіщо це потрібно вам?
  3. П'ять перемог, поки що здобутих distributed.net
  4. Хто стоїть за проектом?
  5. Минулі і можливі майбутні проекти
  6. Інші джерела інформації
  7. При чому отут корови?
  8. Про партнерство з United Devices
  9. Як все починалося?
  10. Якого роду задачі підходять для розподілених обчислень?
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=2]

   Що таке distributed.net?

   Як група відносно слабко зв'язаних між собою користувачів комп'ютерів з усього світу, ми беремося за вирішення різних проблем, запускаючи проекти, що вимагають значних обчислювальних ресурсів. Ми здійснюємо це за рахунок використання часу простою комп'ютерів наших учасників. От чому ми називаємося "distributed.net" (розподілена мережа). Більш офіційна назва - Distributed Computing Technologies Іnc. (DCTІ). З додатковою інформацією про DCTІ можна ознайомитися в нашому юридичному розділі, з більш докладною інформацією про наших цілях - в описі задач

   Список (ні в якій мірі не повний ) людей, що брали участь в організації distributed.net, знаходиться тут.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=3]

   Навіщо це потрібно вам?

   Вам варто приєднатися до нас з кількох причин.

   По-перше, наша основна мета - дослідження можливостей розподілених обчислень. Разом ми зможемо довідатися набагато більше про цей новий захоплюючий спосіб використання комп'ютерів.

   По-друге, у випадку вирішення кожної з задач, поставлених RSA, ми виграємо $10000! З них одна або дві тисячі підуть вам, якщо правильний ключ був знайдений вашим комп'ютером, і 6 тисяч - некомерційній організації, обраної голосуванням серед учасників.

   Нарешті, у нас є відмінна статистика. Чим більше процесорних циклів ви подаруєте нашим проектам, тим вищим буде ваш рейтинг. А ви, звичайно, хочете позмагатися зі своїми друзями, чи не так :)
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=4]

   П'ять перемог, поки що здобутих distributed.net
  1. 19 жовтня 1997 року ми знайшли вірне рішення задачі RSA Labs, присвяченої пошуку 56-бітного ключа RC5-32/12/7. Ключ 0x532B744CC20999, підтверджений RSA Labs, відкрив нам текстове повідомлення, що ми шукали протягом 250 днів.
  2. 24 лютого 1998 року було знайдено рішення задачі RSA Labs по пошуку 56-бітного ключа DES-ІІ-1. Ключ 76 9E 8C D9 F2 2F 5D EA був знайдений за 40 днів роботи.
  3. 19 січня 1999 року за допомогою спеціалізованої системи по зламу DES "Deep Crack", створеної Electronic Frontier Foundation, ми знайшли правильний ключ у змаганні RSA Labs DES-ІІІ. Ключ 92 2C 68 C4 7A EA DF F2 відкрив наступне повідомлення: The unknown message is: See you in Rome (second AES conference, March 22-23, 1999).
  4. 16 січня 2000 року після 62 днів пошуку Sparc, розташований у США, відправив нам ключ (для зацікавлених техноманьяків - 00438EF36FE3FC21), що привів до перемоги в змаганні зі зламу CSC. Секретне повідомлення: CS-Cipher a ete presente en mars 97 a 'Fast Software Encryption' (PARІ). Congratulations to the winner!. Переможцем став Пол Айларді (Paul Іlardi), випускник Рочестерского університету, з чим ми його і поздоровляємо.
  5. 14 липня 2002 року після 1757 днів роботи ми завершили проект RC5-64. Ключ 0x63DE7DC154F4D039 відкрив текст The unknown message is: some things are better left unread.

   З додатковою інформацією можна ознайомитися в нашій прес-кімнаті.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=5]

   Хто стоїть за проектом?

   Заснована в 1997 році, distributed.net виросла в досить велику мережу, що об'єднує користувачів з усього світу, більшість з яких просто запускають клієнтські програми. Ну а тут ви можете ознайомитися зі списком людей, що займаються адмініструванням цієї мережі, програмуванням клієнтських програм, і іншими речами, необхідними для функціонування distributed.net.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=6]

   Минулі і можливі майбутні проекти

   З додатковою інформацією про наше минуле, майбутні і поточні проекти, можна ознайомитися тут.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=22]

   Інші джерела інформації

   Основний веб-сайт distributed.net розташований за адресою https://distributed.net. Є сенс докладно досліджувати ту масу корисної інформації, що на ньому викладена.

   Крім того, ми підтримуємо досить жвавий ІRC-канал в ІRC-мережі EFNet. Там можна знайти багатьох відповідальних людей з distributed.net, навіть якщо обговорення не присвячене одному з поточних проектів або distributed.net. Якість дискусії зазвичай досить непогана (по мірках ІRC-каналов). На каналі часто "висить" безліч талановитих технарів, у яких завжди можна довідатися що-небудь цікаве.

   Також ми підтримуємо кілька загальнодоступних розсилок. Підписавшись на кожну з цих розсилок, ви зможете взяти участь у додаткових обговореннях поточних проектів distributed.net. Архів всіх розсилок доступний в онлайні.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=37]

   При чому oтут корови?

   На ранніх етапах становлення distributed.net Джефф Лоусон (Jeff Lawson) вирішив, що необхідно асоціювати з проектом якийсь легко пізнаваний символ з метою одержання підтримки і нових послідовників. Оскільки в той час Джефф використовував веб-сервер з ім'ям хоста bovine.st.hmc.edu, термін "bovine" (коров'ячий) дуже швидко став асоціюватися з всією організацією.

   [Примітка перекладача. Схоже, що в батька-засновника було все в порядку і із самоіронією, якщо він вирішив витягнути символ усього проекту зі слова, що переводиться також як "дурний, тупий, повільний" і фігурує в стійкому вираженні "bovine stupidity" (дурна як корова).]

   The Cow!Протягом всієї історії distributed.net іконка з радісно усміхненою коровою мала найбільшу привабливість для учасників проекту, і спроби змінити її на щось інше викликали паніку і бунти серед користувачів. Іконка з коровою швидко поверталася.

   Хоча в минулому distributed.net планувала зв'язати з кожним новим проектом окрему тварину: "Project Bovine: RC5" (корова), "Project Monarch: DES" (метелик-монарх), "Project Kangaroo: OGR" (кенгуру), "Project Polarbear: CSC" (білий ведмідь), багато учасників дали зрозуміти, що вони воліли би додання більшої значимості добродушній корові. Таким чином, дружелюбна повільна корова була обрана офіційним талісманом усіх проектів distributed.net.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=80]

   Про партнерство з United Devices

   27 листопада 2000 distributed.net і United Devices оголосили про початок спільної роботи з розвитку великомасштабних розподілених обчислень. Прес-релізи можна знайти по наступних адресах:

   https://distributed.net/pressroom/news-20001127.html
   http://www.ud.com/company/press/press_releases/11272000_2.htm
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=239]

   Чи означає це, що distributed.net стала власністю United Devices?

   Ні, дві організації як і раніше - незалежні, але вони обидві підтримують єдину мету розвитку розподілених обчислень. Існує ряд взаємозалежних аспектів розподілених обчислень, що фігурують як у комерційних, так і в некомерційних задачах, так що ми сподіваємося, що за допомогою об'єднання ресурсів ми поліпшимо роботу скрізь.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=240]

   Яке нове апаратне забезпечення одержує distributed.net?

   distributed.net вже одержала від United Devices новий двопроцесорний сервер Xeon Dell, призначений для заміни сервера статистики.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=241]

   Як все починалося?

   Перші спроби виграти конкурс RC5-56 були початі в New Media Laboratories. Через ряд внутрішніх причин New Media зволіли припинити свою участь у роботі з дешифрування. Під час хаосу, що виник після таємничого зникнення сервера New Media, студент коледжу Harvey Mudd Джефф Лоусон (Jeff Lawson aka Bovine) написав Bovine Proxy Keyserver. Метою цієї програми було збереження перевірених ключів доти, поки сервер New Media не відновить роботу - щоб спокійно продовжити проект. Однак, після того як стало ясно, що New Media не збирається повертатися в проект, Key Server був переписаний так, щоб служити головним координатором, що цілком контролює процес генерації ключів і проектів, тим самим прийнявши на себе повний контроль над проектом. Подальше, як говориться, історія.

   У той час, як новостворений проект Bovine став набирати учасників і, отже, обчислювальні ресурси, нам спало на думку, що подібний великий розподілений комп'ютер може бути використаний для рішення ряду цікавих задач, не пов'язаних з RC5 або навіть із шифруванням у цілому. У листопаді 1997 року distributed.net була офіційно зареєстрована як некомерційна організація (Distributed Computing Technologies, Іnc.), при цьому ми тримали в голові цю нову довгострокову мету. З метою підтримки цієї нової мети став проектуватися новий клас клієнта загального призначення. Майбутні клієнти повинні були стати модульними і підтримувати будь-яку кількість різних обчислювальних ядер, призначених для рішення різних задач. Завершення цих клієнтів повинне було зробити можливим одночасну участь distributed.net у різних розподілених обчислювальних проектах.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=31]

   Якого роду задачі підходять для розподілених обчислень?

   Розподілені обчислення можуть бути використані в безлічі ситуацій, що вимагають великої кількості розрахунків, але існує ряд факторів, що можуть обмежити їхню ефективність. Практично будь-яку обчислювальну задачу можна розпаралелити, але якщо накладні витрати (у термінах часу і/або мережного трафіка) на розпаралелювання виявляться занадто великі, може виявитися доцільніше проводити замість цього обчислення на окремій машині. У цілому, задачею розподілених обчислень є мінімізація загального часу, необхідного для рішення задачі, від початку до кінця.

   Співвідношення дані /обчислення

   Одним з найважливіших факторів є низький рівень співвідношення "дані/обчислення" для даної задачі. Це співвідношення відбиває кількість інформації, що повинна бути передана/отримана кожною машиною від сервера в порівнянні з обсягом обчислень, що здійснюються на кожній машині. У випадку задач, що вимагають передачі великої кількості даних, необхідних для обчислень, може виявитися, що велика частина часу іде просто на доставку інформації для розрахунку, а не на сам розрахунок. В усіх проектах, обраних distributed.net, досить передати кілька сотень байт інформації для декількох годин розрахунку.

   Міжвузлова взаємодія

   Інший фактор, частково пов'язаний з попереднім, - як багато "міжузлових взаємодій" потрібно для рішення задачі. Деякі задачі вимагають, щоб машини періодично синхронізувалися, обмінювалися інформацією з іншими машинами, що вирішують цю ж задачу. У залежності від реалізації, ця взаємодія може здійснюватися як напряму, так і з використанням центрального сервера.

   Задачі, що не вимагають ніякій координації або синхронізації між машинами, і не потребують додаткового керування в процесі роботи, звичайно називаються "незручно паралельними". Цей тип задач дуже підходить для великих розподілених обчислювальних систем, оскільки окремі фрагменти задачі можуть виконуватися в будь-якому порядку, і можуть бути перерозподілені по інших машинах, якщо який-небудь з результатів не вдалося одержати з першого разу. У залежності від типу проведених обчислень, можливо, немає необхідності прораховувати всі "робочі одиниці", якщо був отриманий якийсь "ключовий" результат, або було досягнуто якесь граничне значення. Усі проекти distributed.net, як правило, потрапляють у цю категорію.

   Такі програмні бібліотеки як MPІ (Message Passing Іnterface), PVM (Parallel Virtual Machine), BSPlib (Bulk Synchronous Parallel library) зазвичай використовуються в наукових обчисленнях, що вимагають значної кількості акуратних взаємодій та міжмашинних синхронізацій. Ці бібліотеки зазвичай можна застосовувати тільки в кластерних системах, оскільки вони вимагають високої швидкості мережних взаємодій через великий обсяг мережного трафіку, що практично не припиняється. Той факт, що мережні взаємодії здійснюються між усіма машинами, задіяними в обчисленнях, також означає заборону на використання міжмережних екранів або інших засобів обмеження мережних потоків. Також це зазвичай означає, що абсолютно всі машини повинні бути доступні від початку до кінця рішення задачі. Через ці обмеження, задачі, що вимагають використання цих бібліотек (або, іншими словами, що вимагають високого ступеня зв'язності), зазвичай не дуже підходять для великомасштабних розподілених обчислювальних систем, що використовують Іnternet.

   У випадку багатопроходних схем, що використовують серверну координацію, усі проміжні результати збираються центральним сервером, що здійснює узгодження даних і при необхідності їхній повторний розподіл між машинами. Задачі, засновані на цьому підході, як і раніше повинні мати низьке співвідношення дані/обчислення, оскільки витрати часу на взаємодію із сервером і передачу чергового фрагмента роботи можуть виявитися досить значними.

   Привабливість і стимулювання

   У публічних Іnternet-проектах, таких як distributed.net, основна обчислювальна робота здійснюється машинами, якими володіють добровільні учасники проекту. Отже, щоб люди захотіли установити вашого клієнта на свої комп'ютери, ваша задача повинна мати визначену привабливість, що спонукає людей віддати свої обчислювальні потужності для розв'язку задачі. Високу привабливість мають проекти, потенційно спрямовані на загальне благо (наприклад, спрямовані на досягнення більш високого рівня безпеки інформації, пошук ліків від раку й інших хвороб тощо. Проекти, що мають технічну привабливість, також можуть бути популярними серед певних груп людей, хоча до них буває і складно залучити загальний інтерес (такі як пошук великих простих чисел, розв'язок математичних загадок тощо).

   Деякі люди готові дозволити використовувати свої машини в будь-яких цілях у випадку можливої значної компенсації (деякі групи людей навіть готові дозволити використання своїх машин у комерційних цілях, що не мають нічого загального з їх особистими або суспільними інтересами, якщо вони одержують якимсь чином персональну компенсацію). Іноді такою компенсацією є безпосередня оплата кожної одиниці використаного часу, іноді мова йде про значно більшу компенсацію, розподіл якої виконується в лотерейному вигляді.

   Нарешті, багатьох людей залучає змагальна сторона, що реалізується за допомогою статистики і ранжирування учасників у залежності від витрачених обчислювальних ресурсів. Цим людям подобається "бачити себе в променях прожекторів", особливо якщо їхній ранг вищий, ніж у когось іншого.
[http://n0cgi.distributed.net/faq/index.cgi?file=280]



Дата: Вівторок, 18 Липень 2006
Прочитана: 9677 раз

Распечатать Распечатать    Переслать Переслать    В избранное В избранное

Повернутися назад

 » Положення команди 
Медико-біологічні
Correlizer
47
DrugDiscovery@Home
9
Fightaids@Home
40
Folding@Home
56
Gpugrid.net
50
Help Cure Muscular Dystrophy
40
Help Conquer Cancer
40
Help Fight Childhood Cancer
40
Human Proteome Folding (Phase 2)
40
Lattice Project
20
Malariacontrol.net
47
NRG@home (Najmanovich Research Group)
26
Poem@Home
32
Ps3grid.net
50
RNA World
47
Rosetta@Home
27
World Community Grid
40
Математика
Abc@Home
13
Collatz Conjecture
75
EulerNet
10
Gimps (Great Internet Mersenne Prime Search)
29
Mersenne@home
78
NFS@Home (Number Field Sieve)
55
OGR-27
11
OPTIMA@HOME
35
primaboinca
44
Primegrid
40
Seventeen Or Bust
16
Seventeen Or Bust-Sieve
17
WEP-M+2 Project (Wanless)
40
Криптографія
DistrRTgen
68
Enigma@Home
52
RC5-72
22
Фізика
Einstein@Home
49
IBERCIVIS
1
Leiden Classical
61
Lhc@Home
33
Magnetism@Home
2
Muon1-DPAD
31
Spinhenge@Home
39
Хімія
QMC@Home
44
Kосмос
Constellation@home
51
Cosmology@Home
44
Milkyway@Home
48
Orbit@Home
27
SETI@Home
90
Планета земля
Climate Prediction
43
La Red de Atrapa Sismos
7
Quake Catcher Network
64
Radioactive@Home
12
Virtual Prairie (ViP)
24
Штучний інтелект
FreeHAL@Home
24
Neurona@Home
21
Інтернет
Majestic-12
4
Рендеринг
Burp
34
Luxrenderfarm@home
0
ORE (Open Rendering Environment)
40
Ігрові проекти
Chess960@Home
95
sudoku@vtaiwan
16
Клікери і трекери
Marmot Project
239
Whatpulse
83
Мікс
AlmereGrid
24
Pirates@Home
9
Sztaki Desktop Grid
58
Yoyo@Home
37